בחירת ריהוט תואם לאופי המשרד
בעבר אנשים לא נהגו להשקיע בעיצוב המשרד יתר על המידה. המחשבה היתה שהמשרד הוא בסך הכל מקום עבודה והוא צריך להיות נקי מגירויים אסתטיים ולעודד רק תפוקה ועבודה רצופה.
המאמר מאת Itay Lereya ובחסות חברת אופיס סטייל ריהוט משרדי
השינויים בהווה
עם הזמן אנשים הבינו שאין שום פסול בלהשקיע מעט בעיצוב המשרד, לרכוש ריהוט משרדי איכותי ומגוון ולהפוך את המשרד לסביבת עבודה נעימה יותר. נהפוך הוא, מחקרים מראים שריהוט משרדי נכון יכול לשפר את איכות העבודה והתפוקה של העובדים. לכן, היום עולם הריהוט המשרדי התפתח באופן משמעותי וניתן למצוא סגנונות עיצוב משרדי שונים ורבים ואין ספור דוגמאות של ריהוט משרדי, ריהוט חדרי ישיבות ועוד.
כיצד נבחר ריהוט שיתאים למשרד
הדבר הכי חשוב בתכנון ריהוט משרדי הוא לוודא מהם הציפיות שלכם מהעסק, מה האווירה שאתם רוצים לייצר ומהם השימושים השונים לריהוט במשרד. המטרה המרכזית של ריהוט משרדי היא לגרום לעובד להרגיש נוח. הריהוט המשרדי צריך להיות פונקציונלי מצד אחד – לאפשר לעובד לאחסן חפצים בצורה נגישה ונוחה, לשבת בנינוחות לאורך זמן מבלי להתעייף וכדומה; ומעורר תחושה נעימה מצד שני. עובד אשר מקבל ריהוט משרדי מעוצב ויפה ירגיש מוערך יותר ויהיה שמח יותר להגיע לעבודה ולהשאר בה לאורך זמן.
אופי העבודה מול ריהוט תואם
הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות כאשר מזמינים ריהוט משרדי הוא להזמין פריטים זהים בכמות גדולה מתוך מחשבה שכולם יסתדרו עם אותו ריהוט משרדי. זו טעות מכיוון שאנשים שונים זקוקים לריהוט שונה בהתאם לתפקידם. כך למשל, אם במשרד נמצאים מתכנתים העובדים שעות ארוכות מול המחשב הם זקוקים לשולחן מחשב שיאפשר להם עבודה נוחה וחשוב מאוד לדאוג להם לכסא עבודה נוח שבו יוכלו לשבת זקוף, להניח ידיים בזווית הנכונה וכן הלאה. כך תמנעו מצבים שבהם העובדים סובלים מיציבה לא נכונה, מה שעלול לפגוע באיכות העבודה שלהם.
דוגמה אחרת היא איזור העבודה של אנשי שרטוט, כמו במשרדי אדריכלים, הם זקוקים לשולחנות רחבים ומודולריים ולכסאות גבוהים. לסיכום, חשבו היטב על אופי העבודה והתאימו את הריהוט המשרדי לצרכים של כל עובד ועובד. כך תרוויחו עובדים יעילים ומסורים יותר.
ריהוט משרדי יוקרתי באמת משדרג את רמת המשרד בצורה פלאית…